hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Snart helg igen.... gött

Kategori: Allmänt

Ja som jag tjatat massa ggr nu
TIDEN går fort
jätte fort
RÄCKER inte till alls
Bläää

Fredan i möra igen
Måste plocka en sväng
Öppnar Rikets butik på fredan nästa vecka så ja må dit å göra en jätte order.
Sen Svensta å köpa gardiner
Till praktikplatsen en sväng... kul
sen hem
ja handla
PEK i möra ska jag handla mat haha
Blir lite sånt (men då blir de billigt)
BUA ä ju stängd när jag åker... stängd när jag kommer hem.
KYLEN tom jaja.
Mest synd om gubben å ongan som blir utta mat FnIsS

sen blir de mys med de mina
om de ä hemma förstås tror grannongan ä hemma så mig vill de inte umgås med
SKa baka lite i helgen tror jag
å skriva klart skolarbetet.  kanske inte klart men ska skriva ha
Sen fika hos L på söndag
Midda HOPPAS L,B,T kommer snälla (vore såå sköj)

sen jobb å så hela veckan
ÅÅÅ kalas tä helgen
ELLI fyller ju!  TREVLIGT !!!! ( inte E`s fötter haha)

sen UME TREVLIGT faktist
KINA med min Erika LÄNGTAR!!!!

ja så ä livet
återkommer med hur planerna ser ut under helgen
blir troligen som alltid ändringar ha

ANMÄL ER TÄ MITT KALAS... ja du med...
hur många blir ni...
puss .............. trevligt värre

kramen 
       


tror ni på kycklingröra   PÅ Kalase... många förslag på de
maila sys å hör haha


PUSS

Kommentarer

  • kicki säger:

    vilken vecka ska du till umeå?? :)

    2008-11-28 | 08:55:27
    Bloggadress: http://amkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: