hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Onsdag MITT I VECKAN haha

Kategori: Allmänt

Idag har ja vare hemma med de små då de hostade hela natten lång
trångt va de i sängen oxå
men lite mysigt om man hade kunnat sova

I möra blir de jobb igen
har just skicka in kompletteringar från förra kursen då vi va sjuka.
SKÖNT

bara denna kurs kvar nu rå haha

Tiden går... jäkligt fort
för fort ibland

Ska skriva en stund nu sen mysa lite i soffan

Har total IDE torka va jag ska bju på för mat i januari
FÖRSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja å anmäl er nu
tä mig eller sys.

Börjar tidigt så barnen kan följa.

trevligt
ser verkligen fram emot lite party


ses snart igen

kramen HUBBSAN

Kommentarer

  • L säger:

    Jag tycker du ska bjuda på kycklingbagge :)

    Åh, va jag längtar till kalaset gullet! Kom på adventsfika på söndag! Puss

    2008-11-27 | 08:51:59
  • Mamma M säger:

    HEj Dotra till Fjälls klart jag kommer kanske Alex o Becka med vet inte ännu men det visar sig ....Ska kolla om ANte är barnledig den helgen oxå det visar sig är han det så tvingar jag med honom upp Kram MammaM

    2008-11-27 | 10:27:06

Kommentera inlägget här: