hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Japp å nu då???

Kategori: Allmänt

Jag jo jag vet inte va ja ska skriva fortfarande.
Försöker planera lite ledigt nån da i sommar med gubben å barnen får se hur dant de blir.
halva altanen är klar så snart så är de party.

Jo en rolig eller ja om man kan kalla de roligt..
i lördas hade vi blomfest som de heter på prästtäckta
kul å trevligt som satan i vårt 9*3 meter party tält i lekparken... jädra skoj
Men sönda i 23 så bidde de storm här å vet va som hände
hela jädra tälte flög över till min granne de må va 15 meter å landade på hans biltak... de bidde inte såå fint
Man må ju skratta åt elendet ju
så nu får vi e va självrisker å sånt blir uvva

jaja å ja HAHA

ha en trevlig kväll nu så ska jag städa ur min tvillingvagn så jag kan sälja den... blir inte 2 snabba igen haha

Ha en underbar natt

Hubbsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: