hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

snodd av älskade elli.... vill träffa dig snart.

Kategori: Allmänt

Snodde min Ellis lista på hennes blogg...
Siffrorna avser placering i telefonboken i mobilen. ... hvva hr blir de hära då???


1. Har du pussat nummer 2?
NEJ INTE DE.... Denne är skylldig mig pengar Tror de ä 5 tusen spänn

2. Vad har du för relation med nummer 20?
Lasse Lasse eller Björne närmar bestämt    Älskad vän älskade vänner ... saknar er

3. När ska du träffa nummer 30?
Fröken på dagis Helt Jädra GULD

4. Är nummer 18 söt?
Morsan på jobbet Nja  vet int de

5 Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Min älskade sys 30 just fyllda SYS    älskar henna har alltid gjort
 
6. Gillar du nummer 14?
JApp självklart de...

7. Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej tyvärr    men han ä guld min bror på BOB... tack

8. När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Snart hoppas jag !!! min älskade gudson CASPER

9. Är du nära vän med nummer 23?
Tycker de en underbar kvinna, nybliven mamma, frizza... 

10. Har du gått på bio med nummer 4?
Njae... NEJ

11. Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Självklart Lilla E alltid vill ha dig hemma PUSS på dig å tack

12. Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt... hon är guld Jobbar bra. spelar bra GULD

13. Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
självklart de!!!

14. Vad har du och nummer 24 för relation?
CHEFEN... en toppen kvinna en helt toppen kvinna Tur du finns för mig tack C

15. Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
nja na da  Förssäkringsbolag!!! UVVA

16. Vad är det bästa med nummer 8?
Bra tjej... sys arbetskamrat på praktiken

17. Brukar du och nummer 16 träffas?
mmmm de brukar vi

Hur många finns i min telefonbok...???
298

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej vännen. Har läst och sett ett klipp på youtube. Har inte vågat fråga......Vad är det som har hänt din vän? Du verkar ha det lite jobbigt just nu och jag önskar att jag kunde hjälpa på nåt sätt :( Du kan alltid skriva på min blogg. Även att den är nerlagd så är jag där emellanåt. Saknar dej massor ska du veta. Kajza är väl stora damen nu kan jag tänka mej. Sköt om dej och familjen och hör gärna av dej till mej.....jag väntar kramar i massor

    2008-07-05 | 03:27:05
    Bloggadress: http://jezzie78.blogg.se/
  • Pernilla säger:

    Hej tjejen,

    Funderade på vem som hade addat mig på msn.

    Beklagar det som har hänt din vän.



    2008-07-05 | 22:09:28
  • Elli säger:

    Hej älskling... saknar dig! Vill vara hos er! Men jag kommer upp snart och då JÄVLAR ska det ätas kycklingfåckar! =)



    Puss och kram!!!

    2008-07-06 | 11:58:49
    Bloggadress: http://fjudelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: