hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Att fölora en vän,,, en göör fin tjej man älskar

Kategori: Allmänt


Att förlora en vän är fruktansvärt, och det är inte varit lätt.

Min älskade vän gick bort för ett par veckor sedan och idag var begravningen.

 Mina tankar går till LISA och till hennes familj.

Det har varit hemskt att förlora en vän,

och jag kan inte ens börja förstå hur det är att förlora en dotter en son en dotter till

Det är helt overkligt.


och trots att det är nästintill omöjligt att greppa vad som hänt, vill jag säga:


Tack LISA

 Tack för alla fina upplevelser,

 tack för att du alltid var så glad,

tack för att du var du!




I mörkret jag vandrar,
jag famlar efter dig
vill veta var du finns,
och om du saknar mig

Min älskade vän har du det bra
i ditt nya land?
skulle vilja nå dig
med min kärleksfulla hand.

Men i en annan dimission
jag inte dig kan nå
bara skicka den vänskap
som fanns mellan oss två.

Ska alltid minnas dig
du som var mitt allt,
fast i mitt sorgsna hjärta,
känns det ofta brustet och kallt

Kan känna din närhet,
och att du finns hos mig.
Min älskade Lisa
vad jag saknar dig.

Älskar dig in i evigheten
tills vi möts igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: