hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

ännu en av älskade elli!!!!

Kategori: Allmänt

Några frågor

Reser helst till:
HÖLLA

tidning jag gillar
:
DN ÖP Mitthärje Härjedalingen

Favoritsite:
bloggarna förstås!!!!!

Fikar gärna på:
jåbbe 11 dagar till

Favoritbutik:
ULLARED.

Favoritfärg:
Rosa, GRÖN...

Favoritmärke:
på bil Våffla haha Vet int allt möjle

Favoritdjur:
min katt min hund mina kaniner eller ja menar barnens

Stjärna jag vill träffa:
Kurtan men de går ju int

Motionerar:
jo ibland

Senaste fyndet:
en ros till gubben idag!!!!

Fulaste färgen på kläder:
ja på mig blå annars beror på

Senast sedda film på bio:
ååå????

Senast köpta skiva:
?????

Sparar till:
renoveringar av alla de slag borde skriva självrisker haha

Pålägg som gäller:
brie salami

Dagens dryck:
sys skratta inte nu Cola L

Senaste boken du läste:
LUDDE

Senaste maträtten du åt:
wok

senaste klädesplagget du bar:
kakmonstret tissa

senaste repliken du yttrade
:
svätt inte ner hela huset

Senaste personen du träffade:
ongan i plurret

Senaste personen du pratade i telefon med:
älskade sys

Senaste personen du fick brev av
:
Kusses flyttkort!!! vi kommer!!!!

Senaste gången du sov
:
de va inatt

Senaste saken du köpte:
ros

Vad har du gjort idag
:
jåbba kung jåbba hemmpa laga mat städa..... fortsättning följer

Hur tidigt stiger du upp:

typ 7

Vilken färg har du på håret:
ROSA!!!! brunt mä

Vad har du för färg på ögonen
:
BLÅ.

Är du uppväxt i stan eller på landet
:
i HEDE förstås

Var har du ont:

knä å hjärtat

Kan du stå på händer:
nix

Vad tycker du om idrott:
älskar mest curling förstås

Vad har du för klocka:
på nallen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: