hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

En regnig söndag i Hede

Kategori: Allmänt

riktigt sitta inne framför brasan å mysa väder...
Har eldat för fullt hela dagen lång på jobbet

skönt!!!!

går nu in på hempa monstrets sista vecka
Jag å Vrånka
ååå nicka kommer upp :)

Konstigt utan sys men de lär gå fint

har städa å baka lite nu i kväll å så gjorde jag en höst gryta   mums...
Jan ha vart i stada å hjölpe MINI med flytten
sen va han å shoppa lite åt mig
gött

hektisk vecka framför mig med hempa, kungjobb å bröllop

Monkan å puttrik i hede
ska bli så kul

å elii belli å per... KUL!!!

Nej ja tror de blir tidig kväll för Hubbsan i kväll
får inte för mig att gö så mycke nu
ska ta tvätten en sväng sen sussa

Saknar min lill stora Kajza som dragit på semester en vecka med moster PI...
men de går fort

Ha en trevlig kväll kära vänner

Kramen från H

snygg vy från fönstret i köke!!!!

god kväll

Kommentarer

  • Mamma M säger:

    HEj "ungen" Min skönt att det går bra utan sys...

    KAn trösta dig med ett igår hade vi värsta ovädret på 5 år Åska o Blixtar rakt över huset och regnet vräkte ner .Allt bra här o I dag tandläkaren bläää o i hhhh m,en ack så nödvändigt om jag ska ha nåt kvar att tugga med ... Massa Kram o Hälsa hon från uppsala o ge henne en STOR KRAM från mig

    2008-08-04 | 06:28:35

Kommentera inlägget här: