hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Idag...

Kategori: Allmänt

...
Idag har jag hunnit mer än vad jag hade tänkt mig så jag jublar rent inom mig av glädje

JIHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄNTLIGEN....jag gjorde de!
Idag!

Nu tänker ni säkert japp nu har de verkligen snurrat om för henne totalt!
men så illa är de inte kära älskade ni, utan jag jublar för att jag fått mycke gjort idag
å de gick bra dag!

Jag kom en bra bit på vägen till . . .

Troligast får jag sota för detta imorron men de är smällar man får ta!

Men trött är ordet!

Om man ändå gjorde det för framtiden för mig själv ändå!


Jag älskar det jag gör å de jag arbetar med!
Ni är fantastiska!!!!!!!!!!!

Underbara människor i mitt liv- DET HAR JAG!!!! ♥♥♥

HOPPAS!
Kramiz HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    Vad har du gjort?

    2011-09-14 | 09:12:30
  • hubbsan säger:

    lika lite som vanle :(

    2011-09-16 | 00:29:42

Kommentera inlägget här: