hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

göra rätt göra fel Vara snäll eller tänka på sig själv?

Kategori: Allmänt

Tiden rusar fortare än vad jag någonsin kunnat tro!
Å här står jag kvar..
med mina pappershögar, åtaganden, direktiv, måsten......
Jag står här mitt i livet
Barnen växer
Vännerna familjen mina ♥
Livet blir liksom upp och ner
å jag står kvar på samma plats!
Försöker, Försöker så gott jag kan!
alla är vi nybörjare i början Eller?
Men som ni vet att jag är
jag vill fixa till allt!!!!!
vill att alla anställningar, alla utbildningar, val, alla förhoppningar alla drömmar ALLA får det som de vill ha!
Men just nu idag känns det tufft då jag gör allt men det inte räcker på lång väg
Inte för mina anställda Inte för de som behöver hjälp! För ingen
Vaknar på morgonen med 57 å försöker somna med 79
saker som jag inte hinner med!
Tiden rusar fortare än vad jag någonsin kunnat tro!
KLUVEN mitt i livet!
Behöver en verklighet som inte innebär 250% 27 timmar om dygnet 9 dagar i veckan!
Men Jag gör så gott jag kan å det ä väll huvud saken?!?
Behöver få vara bara en HUBBSA!

Kommentarer

  • M säger:

    Tänk på dig själv. Gör inte samma misstag igen. Älskar dig

    2011-09-23 | 23:08:53

Kommentera inlägget här: