hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

vad man skriver och hur livet är !

Kategori: Allmänt

Vad man skriver börjar vi med:
Jag är bara rak och ärlig i bloggen och skriver om mitt liv just här Just nu och hur det är
Stör ni er på det så läs inte då!
Jag prioriterar mitt liv och det är det jag lever just nu!
Ang hur livet är:
Upp och ner Helt enkelt!
Men från förtvivlan tll hopp å så rakt ner i soptunnan igen
Tycker inte att ansträgningar och hundratals timmar övertid ger någonting alls just nu!
Men gjorde en SUPER plan i morse och innan de var kväll så sprack den oxå :(
Hallå Ge mig ett vanligt liv NU!
Sänder massa styrka till min syster som behöver det nu
VI fixar detta
VI tillsammans är oslagbara ♥♥♥
Kärlek till er som vill och kan ge och ta ♥
HUBBS

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Till min snälla arbetskamrat/vän!

    Försöker skicka massor av energi och styrka till dig och dina nära och hoppas att allt ordnar sig.

    Kram! Ulrika

    2011-10-07 | 19:57:20
    Bloggadress: http://spanarnapahillstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: