hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Snart slut å det är vad jag inte vill att det ska va!

Kategori: Allmänt

Att skiljas från arbetsuppgiften känns faktiskt rätt skönt eller hur ska man

uttrycka sig?

BRA då jag aldrig fick förutsättningarna, inte förtroendet,

tiden, verktygen eller möjligheterna att göra ett bra arbete!

Rent ut sagt!



Men mina underbara arbetskamrater att skilja sig från er

då känns ordet adjö en smula jobbigare!

Tycker faktiskt att det är riktigt riktigt jobbigt!

Dels för att jag älskar mitt jobb å jag älskar min arbetsplats å er alla

underbara arbetskamrater som ger och tar och ni har under detta

år var stöd, glädje och framåtandan för mig i mitt arbete!

Kommer sakna er enormt mycket på min livs resa!

Kommer minnas och se tillbaka på tiden som er arbetskamrater som en ljus och

mycket rolig tid i mitt liv ♥



Men livet och förutsättningarna går vidare!

Mina förutsättningar

Ja ni! Intervjuer å andra områden, yrken å möjligheter!

Trots allt va inte slitet värt mycket som det känns just nu iaf! Tyvärr

Livet går vidare Var Hur och Varför

det får vi se



HUBBSAN

 

 

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Men åh, nu börjar jag nästan att gråta vännen för jag räknar mig numera till din arbetskamrat. Har varit en rolig tid...men när man tänker efter är det ju inte så långt mellan Sveg-Hede. Vi är ju tom nästan släkt?! Haha, eller hur?

    Kommer iaf att sakna dig fina Helena, det vet du. Kram Ulrika!

    2011-11-17 | 20:55:15
    Bloggadress: http://spanarnapahillstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: