hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Alla dessa dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet ♥

Kategori: Allmänt

Ett tag sen IGEN!
Men va fasen ska man skriva då?
En hård resa har lärt mig. . .
Ta inte dina vänner för givet!
Vissa finns, vissa försvinner och vissa finns kvar!
Satt här hemma i helgen med en sen många år kär, underbar och äkta vän som jag tyvärr inte haft så mycket kontakt med de senast 10 åren!
Vi samtalade om livet .... mitt, ditt  de andras och vårt liv!
Allt som alla hela tiden säger om mitt, ditt, de andras och vårt LIV!
Jag blir ledsen ♥

framförallt på mig själv att jag låter så underbara vänner försvinna!
För att jag tillåter andra att prata skit om mig, dig och oss!
Men även för att vår starka vännskap!
att både jag du vi och ni tar den för givet!
Det är inte så det ska vara!
Vänskap ska inte tas för givet!
Älskade underbara vänner, kamrater och min underbara familj
JAG ÄLSAKR ER!!! ♥♥♥
För att ni gör mitt liv helt!
..

all those years

all those miles

all those stories

all those songs

all those sights

all those sounds

all those dreams

all those .......

one of them is going to be a star........

 

♥ HUBBSAN ♥

 


Kommentarer

  • Sara säger:

    En sån där lagomt hård kram skickar jag till dig för att du ska veta att du betyder mycket för mig!

    KRAAAAAAAM

    2011-05-03 | 06:52:58
  • hubbsan säger:

    tack hjärtat ♥

    2011-05-04 | 19:08:05

Kommentera inlägget här: