hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Mognad har mer att göra med vad för slags erfarenheter du haft och vad du lärt av dem och mindre med hur många födelsedagar du har firat.

Kategori: Allmänt

...
Det värmer i hjärtegropen att så många människor orkar bara ens skriva en rad eller 2 till mig . . .
TACK alla underbara människor för alla mail, logginlägg på "F-bok:)" besök å samtal!!!!!
nu orkar ett år äldre jag  ett år till :)

sade på skämt i morse tä gubben
- i fjol fick ja 164 grattis på boken,
Trodde inte de skulle knäckas!
de mer än dubblerades iår :)
Tack för att ni la lite tid på just MIG idag ♥♥♥

Nu laddar jag fullt för nya jobbet och en period i livet som jag tror gör gott!
HOPPAS!!!!

All kärlek till alla mina nära å kära♥♥♥
HUBBSAN!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: