hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

"Jag älskar arbete. Jag kan sitta och studera det i timmar."

Kategori: Allmänt

hahaha va bara tvungen då det var dagens citat på bloggen :)
Kämpar på
va tä stora stada igår på team möte för pickalot
självaste VD´n för företaget va där och tog både ros å ris!
Faktiskt ganska bra och allt avslutades med middag och bowling!
Å jag vann mot både min chef å VD´n ( lagom nice lottning av lag )
Idag blev de massa pappersgöra å  en tripp tä Sveg å Vemdalen!
I möra ska jag på en tidigare liv upplevelse sen packa för HÖLLA!!!!!!!!!!!!!!!!
längtar som f_n!!!
Nä nu ska fröken löken Bredesen inte göra mycket mer idag
för det orkar hon inte!!!
Trevlig kväll påèk!
HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    LOVE YOU!!!!!

    2010-10-01 | 08:43:47

Kommentera inlägget här: