hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Sjukskriven och nya tider

Kategori: Allmänt

Idag blev det doktorn.
Hade inget val längre
Måste tack alla som stöttar å peppar mig när allt känns såhär.

Å solklart sjukskriven med stränga förpliktelser att
säga upp mig, söka nytt jobb, ta tag i livet
'För såhär ska det inte vara!

Så jag har sagt upp mig, anmält till AF
å i möra åker jag å gubben bort!

Kommer hem först på måndags natt!

Ska bli skönt att bara vara å inte ha massa måsten nån dag


all kärlek till er som bryr er om mig!

/HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    PUSSSSSSSSSS!!!!!!!!

    2010-10-21 | 07:46:27
  • Mamma M säger:

    Helt Rätt BESLUT .... Älskar dig O finns Vid din Sida Massa Kärlek M M

    2010-10-21 | 18:27:24
  • sara säger:

    AJ LAV U!

    2010-10-24 | 05:09:54

Kommentera inlägget här: