hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Lov vecka

Kategori: Allmänt

Hejsan kära vänner
Dagen idag är en bra dag å till dennes bonus varar den i 25 timmar!
Inte har jag orkat gjort mycket idag men jag har fått kvalitetstid med mina underbara barn.
Nu har de höstlov en vecka och för första ggn på 8 år ska jag tillbringa tid med dem då!
Visst är det hemskt att säga så men jag tycker det känns bra!
Igår va vi i Viken på middag på GT men bästa sällskapet sen mumsfika i toppklass!!!!
.
Vi har inga stora planer för veckan mer än att vi ska umgås.
Å på fredag fyller Kajza 11 år
Fattar ni hur jäkla fort tiden går?
.
Fick idag ett sms som löd...
"tack för att du finns"
det gör så man orkar vidare
Vilka Underbara vänner man har ♥♥♥
all ♥ till er!!!
.
Nej kvällen tillbringas i soffan efter middagen som bestod av Pustasoppa som Kajza å Wilma fixat! mums
.
.
.
Ha en trevlig kväll älskade vänner!
Längtar tills fredag då mina älskade systrar med bihang kommer hem!
HUBBSAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: