hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

sådära jättetrötter

Kategori: Allmänt

Jätte trött men när jag går å lägger mg så kan jag inte sova!
fruktansvärt jobbigt !
men har börjat läsa igen på kvällarna men då blev de att jag fastna i boken å inte kunde sluta istället!
hmmm
.
Idag har vi iaf vare i Sveg
Vännen va tä optikern sen tandläkarn
å barnen badade nåra timmar på badhuset
Å Jag Cia å Malin å så Love å Max myste :) hihi
mmm så va det!
sen blev de middag på kondis förstås !
Väl hemma med slitna barn så kom både Mini å Karin på besök! trevligt trevligt!!!!
.
Nu sitter jag här å tror jag ska krypa ner i sängen ändå
men jag skule helst vilja ha en liten kattunge att krama om...
... som cia tomas malin å love har :)
VILL oxå ha en kattunge NUUU!
...
...
...
få se om jag kan övertala vännen om det kanske!!!!!
PÖSS KÄRA VÄNNER!
HUBBSAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: