hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

MITT lilla liv! de ä mitt!!!

Kategori: Allmänt

Idag var jag åter igen till läkaren för att prata om hur Helena mår!
Och hur mår jag då?!?
Ja ni kära vänner...
.
.
Mitt i all trötthet, virrighet, ångest, ilska och alla tårar och sömnlöshet
.
.
Mitt i lyckan, glädjen, förhoppningarna och äran
.
.
HUR Ä DE JUST NU!!!! (-)
Helena mår inte bra, JUST NU! och detta förklarar sig på följande sätt av mig själv!
...
Känslan av att ha misslyckats gror som ett stor BOMB inom mig. Varför skulle inte jag klara detta? jag vet jag vet vad ni alla sagt till mig Åter och Åter igen. Men jag är ju stark. Jag är en av de starkaste människorna som jag känner, Jag klarar allt och det ALLTID! Jag kan finnas för alla, jag kan!
Och framför allt jag VÄGRAR lyssna på era varningar era råd och på mitt eget bästa!
De går jag lovar jag ska visa er att det går! och det går jäkligt bra.
.
Men Plötsligt är jag inte stark längre, jag vill inte längre, kan inte längre orkar inte längre
Jag är en usel mamma en dålig sambo, en värdelös dotter och en fruktansvärd vän!
Jag har ett uselt humör, ett dåligt självförtroende, en värdelös syn på allt och är fruktansvärt ledsen!
.
Min bergådalbana!
Lyssna kära vänner
Från att va på topp, nå botten å vägen till skyn!
.
Jag vet att jag egentligen INTE är en:
...usel mamma, jag bara mår dåligt och självklart går de ut över de jag älskar mer än mig själv!
... dålig sambo men jag måste lära mig berätta hur jag mår och ta och ge mer för att det ska bli bättre!
...värdelös dotter, jag måste sluta vara stark jämt och få falla och komma igen som ni lärt mig.
...fruktansvärd vän, jag måste se de som är viktigast för mig och ta och ge dem vad Helena är!
.
HUR Ä DE JUST NU!!!!(+)
ja ni mitt i allt så lever jag i en bubbla då jag hela tiden får bekräftelse på att det jag gör är bra och att jag kan det jag gör! Jag får egentligen livet serverat och det på silverfat för att de möjligheter jag får om man ser till mitt yrkesliv  kan säkert många beundra! Att halka in på en räkmacka men jag vet att jag kämpat och det mycket för att nå dit! Jag har jobbat, läst, kämpat med allt för att nå så långt och vet ni
Jag är jäkligt stolt över mig själv!!!

Så just nu:
Tar jag en dag i taget
Umgås med de som får mig att må bra!
har tid för familjen å mina underbara barn
Och framför allt tid för Helena!
.
så var inte oroliga för mig
Jag har en underbar familj, fantastiska barn, och de vänner som jag behöver i mitt liv som finns kvar trots att jag förändrats i mig själv!
Och jag har en tro på framtiden där jag mår mycket bättre och är en bättre människa!!! ♥♥♥
Tack älskade ni för att ni finns!!!!
!

Kommentarer

  • en vän säger:

    älskade underbara Helena.

    DU behöver inte ALLTID vara stark!

    Vi älskar dig ändå♥

    2010-12-01 | 00:46:56
  • Mamma M säger:

    ... Älskade... Du föddes inte för att bära Världens problem på dina axlar... Du ÄR SÅ BRA som du Är ... Love U

    2010-12-01 | 10:00:22
  • ♥ säger:

    ♥ LOVE

    2010-12-02 | 17:22:05
  • Hannah säger:

    KRAAAAM!

    2010-12-03 | 05:46:11

Kommentera inlägget här: