hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

kan bli förändringar här ja :)

Kategori: Allmänt

kan tyvärr fortfarande inte berätta vad som ä på G men är både glad och rädd på samma gång!
Efter en intensiv dag med massa möten till höger å vänster
En dag fylld av nervositet men ändå spännande att få den äran !
Nu kan jag inte annat än att VÄNTA å Hoppas att hela detta går vägen!!!
Skulle vara riktigt intressant och en utmaning som jag ens aldrig haft tanken på att jag skulle göra, fanns aldrig på min livs karta.
JA JA jag väntar med spänning på beslut, besked och allt som skall göras.
Det tisslas å tasslas bra nu på eftermiddagen men de bjuder jag på hehe:)
haha återkommer så fort jag vet vad som händer
KRAMIZ HUBBSAN!

Kommentarer

  • M säger:

    Håll mig uppdaterad!!!!!

    2010-11-29 | 21:22:05
  • sys säger:

    alltid!!!! spännande!!!!

    2010-11-29 | 22:12:19

Kommentera inlägget här: