hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Jag visste precis vad jag ville bli tills jag fick tala med studie och yrkesvägledaren.

Kategori: Allmänt

Livet ja
är fortfarnade sjukskriven på halvtid men det går bättre och bättre
trött men de blir nog bra!
Måste säga att vändningarna i mitt liv sker som bang bom hela tiden.
Om ni minns ångesten som jag hade i våras då jag fick nytt jobb men tackade nej.
Hur jag mått nu när kroppen sade ifrån och jag sade upp mig på min halvtid som snasktant.
Oron över vad man ska göra och när man ska orka göra det.

Igår kväll fick jag ett jobberbjudande som kan förändra allt ännu en gång :)
Något bra må jag ändock ha gjort för att få så många olika möjligheter och chanser här i livet!!!
Som sagt tror man inte kan tacka nej till detta iallafall
JORDENS chans!!!!!!

Vill inte berätta riktigt ännu vad mitt nya arbete innebär och vet inte riktigt ännu själv men tror att det kommer leda till ett super bra arbetsliv och en möjlighet som bara kommer en gång om den kommer alls!
hihi
Har lite svårt att se mig själv titulera mig som det men man vänjer sig nog :)

Återkommer med mer fakta!!!

Kram Hubbsan

Kommentarer

  • M säger:

    Är man bäst så kommer dessa möjligheter. Inse det nu!!!! Tuta och kör. Älskar dig!!!!

    2010-11-26 | 18:15:50
  • mamma säger:

    TA DET!! Du om någon klar det!!

    2010-11-27 | 01:25:44
  • Mamma M säger:

    DU är En person som klarar allt du Vill GÖRA GALANT..

    Kram Mamma M

    2010-11-27 | 15:23:18
  • HUBBSAN säger:

    tack snälla ni!!!!

    LOVE U ALL!!!!!

    2010-11-29 | 00:01:37

Kommentera inlägget här: