hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Sökt nytt jobb!

Kategori: Allmänt

Idag blev dagen inte alls som jag tänkt mig
Började med en skadad katt efter slagsmål som fick sys ihop och ska ha tratt och penicillin i 10 dagar
sen iväg på Arbetsförmedlingen för att söka jobb :)
tror aldrig jag sökt jobb för jag vet fasen inte hur man gör haha
Men sökte jobbet och hoppas de går vägen ☺
sen OM de går vägen fån man ta ställning till hur man skla göra
Men visst vore det guld med 1 tjänst på heltid istället för 3 hahaha

Va till Sara en sväng oxå för kaffe på skitprat!
sen kalas för Natalie som blev 2 år idag GRATTIS!!!

I möra blir de SYV å åk 8 Hede som ska samtalas igenom och avkollas :)
Fredag blir de snask då jag inte hann idag!

Nä ska ta å passa så barnen inte släpper ut stor katten å försöka få dem i säng kanskle.

HUBBSAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: