hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Dagen idag är en märklig dag Den är Er ♥

Kategori: Allmänt

Tänker på er!

saknar er!

 

 

♥♥♥

Vad händer om jag blundar, när jag ej längre orkar se?
Vad händer om jag tystnar, när jag ej längre orkar be?
Varför ska jag ropa, när ingen hör min röst?
Varför ska jag gråta? jag finner ingen tröst.
Varför ska ni försvinna, utan att säga adjö?
Nu när jag behöver er, varför ska ni då dö?
Frågorna är många, svaren få,jag saknar er så.
Men jag vet att ni är borta, och kommer aldrig mer,
men ändå när jag blundar är det er som jag ser..
kommer aldrig glömma,kommer aldrig förstå,
i mitt hjärta finns ni för alltid kvar ändå!!!!

♥♥♥

 

 

Sänder en STOR styrkekram till era nära och kära

FINNS !

 

Kram HUBBSAN ♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: