hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

LILLA eller stora WILMA 5 år

Kategori: Allmänt

Hejsvejs
Ja det är sant men obegripligt
Min minsta lilla trollunge blev igår 5 år
helt otroligt vad tiden rusar förbi oss och skiter i att stanna till och se vad som händer haha
Detta firades med de nära och käsa med 5 sorters tårta och massa paket!
tack alla ni för det!
Idag fortsätter festligheterna när våra älskade vänner Holgersson/Kvarnström kommer på middag å kvalitetstid.
Blir alldeles för sällan men nu får vi mysa nån timme

Gubben har ja skicka på kurs i stan idag och själv har jag hunne både godissväng och syv jobb
I möra kan de bli funäs en sväng sen Hede på eftermiddagen
sen självklart OS GULD sporten Curling m,ed alla duktiga spelare på kvällen :)

Nej nu ska jag kolla maten innan gästerna kommer

Ha en trevlig kväll

HUBBS!

(kortet är sen trollWilma var liten :))

Kommentarer

  • M säger:

    Troll är rätta namnet. Gud vad jag saknar alla trollen. Trollmor ännu mer tror jag

    2010-03-02 | 20:40:30
  • Hubbsan säger:

    2010-03-02 | 20:46:09
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/
  • Mamma M säger:

    Jaaa Tänk det är fem år sedan trollungen föddes o jag var hår lös o mamma o jag åkte skoter inte klokt vad tiden går ... JAg saknar trollmor mee..... MAssa Kramar till er alla M M

    2010-03-03 | 11:57:45

Kommentera inlägget här: