hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

kylig söndag

Kategori: Allmänt

Idag är en riktig inne kurar dag Jag passade på att städa källaren å fli av golven uppepå.
Inväntar kära vänner i veckan som ska myspysa med oss... längtar

Helgen har tillbringats med kära vänner.
fredagen mumsade vi kycklingbagge till lunch på verandan, senare på kvällen kom Hannah, Frank, Mini mor å far och myste med oss på altan :) Kallt ute men infran hjälpte oss att sitta ute långt in på natten
Kajza for till Härdal på yra... en trött tjej kom hem i halv 2 haha
Lördagen tog jag tag i sista vedhögen som var framkörd sen va vi bjudna på studen/Examensfest i Viken MASSA god mat och underbart sällskap :) ♥♥♥ KÄRLEK ♥♥♥
Å idag vaknade jag kvart över 7. fick 2 timmar ensam uppe innan jag väkte resten av familjen :)
Morgonstund har guld i mun!
Blev inge Hö i Klövsjö men då hann jag ju städa :)

Grannarna for just så nu ligger småan vid en varsin TV å slappar
Middag hos mor å far senare NICE!

Tack alla nära å kära som förgyllt min helg

I möra blir det matlagning sen Sveg å jobb

Ha en fortsatt trevlig dag kära vänner
för det tänker jag

PÖSS HUBBSILUBBSAN!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: