hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

idag blev en dag en helt okej dag ♥

Kategori: Allmänt

Måste tacka min käre sambo som sliter med vårt uterum på semestern så kärringen blir nöjd :)
Nu fattas taket som vår käre vän Frank kommer med i veckan
att färgen ska torka
kuddar till soffan
sen den nyinköpta uterumsmattan i svart
gardinerna
min underbara lampa jag inhandlade idag
korgen, ljusen, blommorna
å alla andra små fix
Kommer bli tipp opp ♥♥♥
♥♥♥tack hjärtat ♥♥♥

nog för jag idag tycker jag inreder men jag är inte alls sån
NOT!

men kommer trivas bra i mitt nya uterum iaf :)

haha

Katten är hemma igen efter 2 veckor å de är skönt!
Lillplutt har rest tyvärr å ligger säkert snart i Alperna å mojsar vin i nån snödriva haha
Idag åkte även kära Annika å Markus hemåt efter några vilodagar i fjällen ♥

Annars jag JOBBAR 
på mångad börjar jag som vägledare igen efter semestern haha semester
nej nästa år ska jag oxå ha semester 5 veckor tror jag Så de så :)

Skickade just Mini å gubben till familjen Peno
ska sitta å titta runt lite på nätet sen blir det sova

Dröm sött kära vänner!

PÖSS HUBBSAN


Kommentarer


Kommentera inlägget här: