hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Galan och Per Åsling

Kategori: Allmänt

När vice kommunalråd vid 20 över 1 på tisdagen denna vecka ringde och ville komma upp till Hede tillsammans med RIKSDAGSLEDARMOTET Per Åsling kunde jag och Lisa inte tacka nej.
Ett gott fika på Storgatan 12 och stora lovord för framtiden och HEDEMODELLEN värmer i hjärtegropen,
Att senare på kvällen under vår GALAKVÄLL ha en från Riksdagen som deltagande och talare gör inte saken sämre.
Tror och hoppas att det var uppskattat av företagen, föreningarna och eleverna som medverkade.
Jag tycker det var en grym grej iaf!
Så vettni den 8/2 drar jag och Lisa upp till Trångsviken och införskaffar all inspiration och all power vi kan genom den satsning mellan skolan och företagen som de gör och har arbetat starkt med där uppe :)

Nu här alldeles nyss fick jag för mig att kolla riktigt vem denna Per är
Å i agendan på hans blogg står följande!

Tisdag 26 januari
Rundresa i Härjedalen, Sveg-Hede-Vemdalen, med Anders Häggkvist för att träffa företagare och skolrepresentanter. Kvällen ägnas åt avslutning för ett entreprenörsprojekt mellan skola och näringsliv i Hede.

:)
de ä ju vi!!!!

Som min käre svåger sade under galan så vem kommer till nästa GALLA i Hede för samverkan
Statsmenistern, Kungen...
de blev lite standard på festligheterna och detta tror jag var mycket uppskattat!

Även den underhållning på HÖG nivå som RÖK ARKÖ RÖKA (RÖK med A) gav oss var helt perfekt
tack för detta
Svågern skötte sig oxå fin fint!

ja de blev en kväll att minnas helt enkelt!

Nä nu blir de sova en sväng
JOBB väntar

sov sött dröm Gött!!!

STOLT HÄRJEDALING!!!!
Hubbsan!

Kommentarer

  • M säger:

    DU ÄR BÄST!!!!!!!

    2010-01-29 | 07:19:46
  • Rosita säger:

    När jag skrev om galan på Hedeinfo så hade jag den onsdagen 907 unika besökare. Jag vill tacka ÖP och LT:s reportrar som INTE var där . . . .

    2010-01-29 | 07:37:05
    Bloggadress: http://www.hedeinfo.se
  • hubbsan säger:

    HAHA ja helt rätt Rosita

    Mycket bra tycker jag



    Kram å trevlig helg



    (TACK M)

    2010-01-29 | 13:45:37
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: