hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

ett år till att minnas, glömma, förlåta, drömma, sakna,

Kategori: Allmänt

2009...
HUR VA DET!

Helt ärligt!

Nyår för ett år sedan firades in med kära vänner i HÖLLA (då med)
trots tok och konstigheter  :(

Sen blev jag ju 30 där i början på januari
detta firades med släkt å kära vänner hemmavid
sen ..
Kom vänner från när å fjärran till mitt kalas som firades regält i massa timmar :)
även oanmälda vänner dök upp å
JAG är jätte lycklig att ha så många som bryr sig om mig
Tack käraste ni alla för allt allt allt!!!
trots tunga besked så var det en underbar dag/kväll/natt

som 30 åring...
ja jag jobbade mig igenom veckorna och var i Hölla på helgerna
Såg alla barndomskamrater komma ikapp :) hehe

SYV jobbet tog slut å jag kockade under sommaren
lessnade helt på mitt jobb på pickalot å ville sluta men tog igen det igen !
va även på AF en tid å de va mycke skoj!

Hösten å SYVANDE IGEN

å jag gjorde nå som ingen gjort förr
Gjorde nå som va BRA
Nå vi alla kan jobba vidare med!

Tycker själv att jag å alla som va med gjorde samverkan 2009 BÄST

Behövdes
är bra
framtiden
FÖR HEDE å bygderna runt om!!!!
MYCKET LYCKAT å en lycklig hubbsa

Sen jobb jajajaja jag vet att jag kanske jobbar lite för mycke men jag trivs med det å älskar alla mina jobb!
mörkret faller å advent, lucia, jul...
JUL med alla hemma
MILJONER paket!
men mys

VAD HAR 2009 lärt mig...?

* vänner försvinner
(ja men de man har kär står alltid kvar Tråkigt att de kan blir bara slut helt tvärt)

* att bli 30 är inge fel :)

*Jag har en underbar familj å de närmaste! ÄLSKAR ER!

* njut för stunden

*livet blir oftast inte som man tänkt sig!

*ta hand om de dina

*var dig själv

*man räknas ibland bara

*livet är för kort för att slösas bort!

*våra änglar finns inom oss för alltid

*jag har ... jag önskar mig!

*de som behövs räknas

Många erfarenheter, många skratt, massor av tårar både av glädje och saknad
Många kamrater, kära kompisar å nåra älskade vänner
det är livet
ta vara på var minut




ÄLSKAR ER de mina FAMILJEN,släkten, vännerna


puss nu blir de ett nytt år med nya utmaningar nya känslor...

kram H








Kommentarer


Kommentera inlägget här: