hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Dax för litet inlägg!

Kategori: Allmänt

Som jag blev tillfrågad i veckan
Är du en bläckfisk?
Förstod inte frågan först men ja å jag behöver fler armar mmm.
٩(͡๏̯͡๏)۶
haha

Det går i ett från gryning till midnatt
Denna vecka har de vart möten hit å dit, snask, å massor av planering inför den stundande
GALA KVÄLLEN den 26/1
spännande :)

Om 2 veckor söker mina elever eller alla gymnasiet å ja de är tusen frågor å tårar haha

Gjorde illa mig rejält på måndags eftermiddagen
I godan ro skulle jag in på lagret på Riket med en skapligt tung rullbur
Å ja den lyckades jag köra in i min häl.
fyyyyyy farao va ont det gjorde
skulle jag skrika... nä Tårarna rann aj aj aj
tog 3 dagar innan jag kom i skon ien å den är fortfarande svullen ond å BLÅ aj
KLANT!

i helgen blir de 2 barnkalas en för var av de små :)
sen förstås middag i Viken med våra kära vänner :)

Grattar mamma idag på din dag


Nä nu blir de å plumsa i soffan med mina godingar
sen hoppas man på en LÅNG sovmorgon i möra


Föresten
inbrott!
lunnäset luneborg
FAAN vilket sätt å förstöra å själa
FYYYY F_N

HUVVA

trevlig helg!

stor kram HUBBSILUBBSISAN

haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: