hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

www.universalcontourwrap.com www.rorelseverkstan.se

Kategori: Allmänt

jag har vart med om en helt grym grej
Tänk att man med behandling
helt smärtfri kan strama åt huden och tappa massa cm i detta!

rensar ut gifter i kroppen!

Jag tappade 25 cm vid mn första behandling och ska genomföra alla 3 som man skall

25 CM
helt enormt

bristningarna på magen minskade massor
armar, ben, vader, knän, haka gäddhäng å magen
helt enormt coolt!

Känns toppen och ser fram emot nästa behandling !!!

Kände mig lite dumsnut i detta
ja kolla själv!


hahahahahahahahah

men det gjorde susen och det rejält!!!!

tänk alla som fött barn, alla som tappat vikt alla som vill få bort lite överflöd

detta är grejen helt klart!!!

Nä om en vecka kör vi igen brudar och jag återkommer med resultaten!!!
PÖSS HUBBSAN!



Kommentarer

  • maria säger:

    Måste testas, ser ut att vara värt varenda krona!! Måste fixa tid till veckan!!

    2010-02-25 | 22:44:42
  • Hubbsan säger:

    Ja det tycker jag verkligen att det är värt!!!!



    LYCKA TLL

    HUBBSAN

    2010-02-25 | 23:32:45
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.se/
  • Camilla säger:

    Haha å herregud ska man ligga sådär, som ett körvskinn ;) ser verkligen komiskt ut. Men vilken jäkla grej alltså... :) verkar ju helt suverän!

    2010-02-26 | 08:12:17
  • Rosita säger:

    25 cm var då? Runt magen eller?

    2010-02-27 | 19:06:05
    Bloggadress: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här: