hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Underbara fredag

Kategori: Allmänt

Blev panik nu när jag insåg att det bara är 1.5 arbetsvecka kvar innan jul.
GAAA
å massor av saker att göra :(
Har ialla fall äntligen fått tag i försäkringskassan och rett ut sjukskrivningen som de inte beviljade mig! så skönt att det löste sig!
Idag ska jag vara på Verkstan
tror jag tar med mig en god bok och bara myser under eftermiddagen då jag ska va där!
Kan vara bra att bara vara!
.
Det är nu ute överallt att jag har nytt jobb efter jul
SPÄNNANDE och skrämmande men jag ser fram emot uppdragen som de gett mig!
.
Nä nu ska jag kolla lite i dagens tidning sen blir de mys resten av dagen
TREVLIG HELG påék!
HUBBSAN

Kommentarer

  • mari säger:

    Kom ihåg att du är värdefull.....ta det lugnt och jag lovar dig....julen kommer och går ändå, även om du bara är ett tag. Sköt om dig vännen. Klem

    2010-12-10 | 10:03:53

Kommentera inlägget här: