hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Sveg idag!

Kategori: Allmänt

Idag har ja gjort massa nödvändigheter i Sveg
Å förstås en del onödigheter :)
.
Men jag va iallafall in på mitt nya kontor å kolla idag
GUU va med papper som jag behöver gå igenom :(
Tonvis!
jaja de tar jag när jag börjar där
.. men ja må säga att lite konstigt kändes det alltid att sitta där å filosofera för mig själv
och med arbetskollegorna.
Jag å min underbara assistent Kia bokade in lärcentrum konferensen i januari på storhogna
Kan va bra att få ett ansikte på människorna man ska jobba med i länet!
Undra bara när jag får skriva papper,,, Siktar på tisdag!
Sen blev de curling med åk 6 på individuella Riktigt skoj.
.
Men nu ska jag försöka muta mina övertrötta å slitna barn i säng
Trött när de vaknar å resten av dagen å gissa om humöret ä på topp här hemma på oss alla fem njet!
Men vi får hoppas att tomten frånser det å kommer ändå :)
.
nä ha de nu så gött
hubbsan
.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: