hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

nya jobbet!

Kategori: Allmänt

I går blev de lite pinsamt då vi va tä Sveg på mässan.
en man kommer fram å påtalar att du är välle den nye rektorn för lärcentrum!
Vad kunde jag svara Jo kanske det men inget är 100% spikat ännu och mina kollegor vet inget ännu :)
Fick förklara situationen för Hede lärarna!
Idag va ja tvungen att gå till min kära Nettan å ventilera hur jag skulle göra! Och klok som alltid rådde hon mig att ringa och fråga hur allt låg till.
Skolchefen berättade att alla fackförbund på mötet som var närvarande var positiva och hon skulle inom kort kontakta det sista och se så det går bra
att anställa mig som Rektor för Lärcentrum för 1 år :) NICE!!!!
Inte för att hon kan tro att de skulle ha något emot det men det måste göras.
Nu fick jag även ringa mina kollegor i Sveg och berätta att jag skulle börja på den tjänsten på 1 år medan vår chef är tjänstledig!
En utmaning som heter duga må jag säga.
Börjar i mitten av januari och jobbar 50% som rektor och fortsätter på 50% som studie och yrkesvägledare på mina skolor.
SPÄNNANDE och helt nytt!
och självklart lite skrämmande!
får ta å vila ordentligt så jag klarar upp detta bra!
.
Så till veckan blir det nog Sveg för löneförhandling å sånt nån dag!
.
.
det löser sig alltid må jag säga!!!!
.
nej nu blir det å dra till Viken och mysa med kära vänner en stund sen hem å elda igen :)
trevlig helg gott folk!!!!
HUBBSAN ♥

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Tjohooo!

    Grattis Helena:o)

    2010-12-03 | 18:42:10
  • Helena säger:

    tack kära Hannah

    2010-12-03 | 21:14:04
  • hedman säger:

    Kul, det där fixar du säkert galant :-)

    2010-12-04 | 00:41:47
  • Helena säger:

    man får hoppas på de ja :) hihi

    2010-12-04 | 00:50:11
  • Mamma M säger:

    ..... Älskade du !!! Vilken utmaning Du kommer att klara det galant o jag skickar energi till dig som ska räcka hela Våren ... Stor Varm Kram Till DIG o de Dina

    2010-12-04 | 10:29:39

Kommentera inlägget här: