hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Funderar igen!

Kategori: Allmänt

Just idag känner jag mig påkörd, överkörd, kastad, ratad, Utnyttjad,  NOLL!
Ont överallt, allt känns BLÄÄ!
Vaknade med en enorm huvvu värk som inte gav med sig alls
Blev den där som jag inte vill vara
arg sur tvär å omöjlig!
.
som tur var har jag vänner å familj som ALLTID står kvar även fast jag inte ä goo att handskas med sådana dagar!
♥♥♥ ÄLSKAR ER ♥♥♥
.
Funderar nu starkt på att lösenord skydda bloggen
å lägga ner facebookandet!
.
Orkar inte mer
Tror de jobbigaste av allt är vännerna som försvunnit, de som gör sig roliga på ens bekostnad och all oärlighet och att man kör över människor så in i ..... HELA TIDEN!
Det tycker faktiskt inte jag är roligt!
Finns det nån som tycker det?
HUBBS

Kommentarer

  • Hedebo! säger:

    Men kära Helena

    Om du inte fanns här för oss så skulle inte de ha blivit någonting för någon!

    Du är en enorm människa som alltid har styrkan att jobba för de rätta sakerna och kämpa tills det blir gjort.

    Du måste någon gång falla för att bli ännu starkare i ditt liv.

    Jag hoppas för hela kommunens överlevnad all "folk" inte kör över dig och att de inser att de ska ta lärdom av det enorma arbete du gör

    Vi vet att du gör så mycket mer än vad du har betalt för bara för att du känner en enorm vilja och vill att kommnen ska utvecklas positivt!



    KRAM!

    2010-12-08 | 00:36:35
  • gammal vän säger:

    Kära du

    vad skulle Hede Funäsdalen, Härjedalen å så nu även Sveg vara utan dig min vän?

    Hoppas hela Kommunen nu får bekräftelse hur värdefull du är... Helena du har gått från 0 till att visa alla att du kan och det kan du riktigt bra!

    Hoppas du orkar ta den äran till dig för vi långt borta ser vilket enormt arbete du gör och att du ALDRIG ger upp!

    Massa lyckönskningar på ditt nya jobb

    om det inte vore bekräftelse nog?



    Vän från förr

    2010-12-08 | 00:46:51
  • Håller med! säger:

    Försök skaka av dig alla onda tankar och res dig som en ännu starkare människa

    Har följt din blogg hubbsan.blogg.se genom ditt livs resa och jag är en stor beundrare av att du orkar stå på benen med din livs historia

    Beundrar dig stort!



    LÄSARE

    2010-12-08 | 00:51:53
  • NEJ säger:

    Du förgyller facebook helt klart!

    sluta inte med dina citat

    snälla



    elev

    2010-12-08 | 00:53:09
  • ♥ säger:

    älskar dig

    2010-12-08 | 01:26:32
  • M säger:

    Men kära nån, du är bara en männiksa, inget större fenomen (förutom i mina ögon). Vet att det är svårt när folk sviker. Finns det någon som ens lyfter telefonluren och slår en pling? Nä, alla sitter och väntar på att en annan skall göra det. Men där drog ni niten. Det som är mest värdfullt är du och dina nära. Vad andra gör och tycker ska inte spela någon roll. Älskar dig. SNART...........

    2010-12-08 | 07:37:56
  • HUBBSAN säger:

    Så mycket bättre man mår en morgon som denna när man läser det ni skriver!

    Tack snälla ni för alla fina ord ♥♥♥



    Kramiz Hubbsan

    2010-12-08 | 08:32:39
  • Lisa säger:

    Först vill jag gratulera dig till det nya jobbet

    Du kommer bli perfekt på den tjänsten

    Om de då finns någon som inte håller med

    skaka av dig dem för jag och många andra tycker det

    Och ta till dig äran för det är du värd

    Vila nu så du kommer in med fullt ös i ditt nya arbetsliv,

    Kom ihåg att strunta i dem som inte betyder något för dig!



    /grannbyn

    2010-12-08 | 23:28:15

Kommentera inlägget här: