hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

grå trista söndag!!!

Kategori: Allmänt

Vaknade strax efter 7 av att vännen styrde i köket med matsäcken inför dagens huggning i skogen
DUNDERTRÖTTT!!!
Felix och Wilma var uppe och tittade på tv och käkade frulle!
Kände redan innan jag vaknat riktigt hur tungt huve var och japp JIPPI
jag har bleve dunderförkyld :( NEJ!!!!
nyser å nyser TRÅK!
Ingen mening att ligga kvar i sängen så upp å käka lite frulle!
När vännen for i 8 tog jag och betalade månadens räkningar- alltid lika tråkigt hahaha
Nu har Kajzan just kommit upp å sitter som ett ufo i soffan
småan är redan ute och leker och jag ska ta och städa lite tror jag!
Igår var vi på Barnens dag i Vemdalen
krängde iväg ca 125 fiskdamspåsar till massa glada barn!
Avslutade med att bjuda KFW å S på pizza på Tony´s
Nä inte kan jag sitta här å inte göra något!
Ha en toppen söndag på er!
Kramiz HUBBSAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: