hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Motivation, styrka och engagemang !

Kategori: Allmänt

idag har jag, min kära vän Cia och tjejerna på Rörelseverkstan vart på en mycket mycket givande och inspererande dag i Östersund!
Tack för att vi fick följa!

JAAA säger bara mikael tornving,tina thörner, anders södergren och jocke mangs
Kan det bli bättre :)

Min känsla här och nu är att det är en resa jag upplevt, en känsla som infunnit sig
och den är
JAG KAN!
VILL
och är BRA på det!

Tänk er att ha den känslan varje dag ni vaknar, hela tiden, i allt ni gör!

Så vill jag vara
så vill jag få andra att känna

Jag vill och kan ge mig själv möjligheter, erfarenheter och styrkan att göra detta

Tänk er i mitt yrke!
i HEDE?!!!!!!!?
I DE JAG BRINNER FÖR OCH KÄMPAR FÖR

TUSENTUSENTUSEN TACK FÖR ATT JAG FICK MÖJLIGHETEN ATT VA MED DENNA DAG!


KrAm hUbBsAn


Kommentarer


Kommentera inlägget här: