hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

piggare ;) de funka haha

Kategori: Allmänt

Troligen va de inte för att jag bestämde mig för att inte va sjuk längre som jag känner mig mycke piggare eller varför inte egentligen... kankse de kan va så ändå.
Ja hur det nu än ä så känner jag mig piggare och har lite kraft att ta tag i de som nu bleve liggande på hög de senaste dagarna.
Lite rethosta finns kvar och trött förstås eftersom de nog bara blev en halvtimmes sömn inatt Kunde bara inte sova på nå underligt vis.
Men pigg ändå idag :)

Så nu ska jag sätta mig å fixa inför SAMVERKAN och uppdragen sen blir det annat syv jobb inför praktiker för de olika årskurserna.
Sitter hemma idag om någon ä rädd att bli sjuk.

Från de ena till de andra Ute är de 19 grader varmt och storm ? underligt väder!

På återseende

HUBBS!

Kommentarer

  • Mamma M säger:

    VA skönt att du är bättre !!!!! Att inte sova tyder på att Hjärnan går på högvarv men lite sömnlöshet är inte så farligt ;-) Här 19 gr varmt nu riktigt skönt väder ..ANnars allt bra Alex går framåt med stora kliv sååååå SKÖÖÖÖÖÖÖNNNNTTT HA en härlig dag Massa Massa virusdödande kramar från mig morsan på Plattlanne

    2009-09-09 | 09:29:16
  • Mamma M säger:

    Herre min je i dag har det varit 30 gr i solen på em helt otroligt gått i linne o kortbyxor Så himla himla skönt ... Med dig är det full fart kan jag tänka spännade med ditt jobb nu HA det Jättebra Miss U Kram M M

    2009-09-10 | 18:31:46

Kommentera inlägget här: