hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Strålande väder

Kategori: Allmänt

Idag har de vart helt underbart väder. inte ett moln på himlen. helt underbart
Barna har hjölpe till å köra ut kalvarna till skogs för sommarbete idag.
sen blev de kyrkan och konfirmation för Love
Mycke folk och varmt.
sen blev de sallad bröd och massa tårta MUMS:)
Tack för mycket go mat å fika
nu sitter jag bara å slöar en stund
man blir lite slö när vädre är såhär och nu när barnen lagt sig.
I morgon ska jag städa i källarn tror jag å börja klyva veden.
Sen ä de 2 barn kalas som prins ska iväg på.
nej kanske man ska dra igång gräsklipparen en vända
 Har ju inte så mycke å klippa så de går nog fort
sen blir de nyvallen å hämta hem bönderna

Ha en trevlig kväll gott folk

GRATTIS idag min älskade "gudson" Cevin som fyller 6 år
hurrahurra hurra

Kommentarer

  • M säger:

    Tack för kommentarerna.LOVE

    2009-05-30 | 22:22:17
  • Anneli säger:

    En massa projekt, blev nästa trött av att läsa. HAhahah





    Kram tvilling!!!

    2009-05-30 | 23:09:06
    Bloggadress: http://rodahuset.blogg.se/
  • Mamma M säger:

    HÅ hå ja ja VAd du styr Du som är Världens bästa Mamma :-) ...Här är det oxå varmt så in i bengen men skönt skönt Ska ut o gå med hundarna nu innan det blir för varmt för både dom o mig Alex fixar frulle åt mig just nu för att det är mors dag ,,,,JAg tycker jag har mors dag jämt Alex servar mig hela tiden den goa ungen o Becka är gosig med ...HA en bra söndag Denna Morsdag Massa Massa Kramar Mamma M

    2009-05-31 | 08:32:09

Kommentera inlägget här: