hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

2 dygn kvar . . .

Kategori: Allmänt

...tills uppsatsen ska va inne
...tills man får en eller 2 minuter över
...tills ja jag vet inte vad
men de närmaste 2 lär man ha litte å gö haha

Helgen är iaf slut å lite har ja hunne iaf
fått ner nån liten blomster i jorden
vart på 4 års party för kära E
myst med ungarna, grilla körv, kört Ve å tage hand om alla djuren på villavägen
å umgåts med mycket kära vänner förstås :)

Idag anlände min nya grill hit
min 30 års present fån mina kära i mellansverige
Tack för de taikon familjen min
LÖÖV U ALL :)

Klyven har även kommit hem så de blir vedbacken framöver :)

nej nu blir de söövning sen skriva som sagt va

ses snart igen

kramen

HUBBSAN




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej gumman!



    Lycka till med uppsatsen :)



    Kram kram



    /Jenny



    2009-05-24 | 23:18:36
  • Mamma M säger:

    HEj Gumman JAg håller tummarna för att det ska gå bra med uppsatsen ... Kul att du Äntligen Fick hem din grill nu kan du grilla som tusan ... Vi ska till Folkhögskolan i dag nu på morgonen få se vad det ger B .... Annars Är allt bara bra här hos oss lite skitväder grått mulet o lite ruffigt men det blir nog bättre på em .... Massa Goa kramar från din enda mamma M på Närkeslätten

    2009-05-25 | 08:59:03
  • Anneli säger:

    Wow kvinna vad du hinner med massor hela tiden. Lycka till med uppsattsen!!!



    Kram från tvillingen =)

    2009-05-25 | 10:14:28

Kommentera inlägget här: