hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Tiden . . .

Kategori: Allmänt


1 år
konstigt
1 år sedan du lämnade oss Linus
tänker på dig Linus
På dig, Lisa och Lina

konstigt
fruktansvärt konstigt

Som om tiden står stilla
fast rusar fram

Tänker på er bror era föräldrar och släktingar
era vänner

fruktansvärt konstigt

LINUS
du fattas här




Linus

Ett helt år har gått sedan du lämnade oss Linus

Ett helt år och ingen kan förstå att det är sant

De jag minns starkast av dig genom alla dessa år var de underbara leende som alltid fanns på dina läppar,

Det spelade ingen roll om du där innerst inne var ledsen eller om du var olycklig så minns jag ditt leende,

Det är den bilden jag vill behålla av dig.

Skulle vilja vrida tiden tillbaka

Vilja se dig le igen som den bild jag har av dig inom mig.

Att ha fått följa dig genom livet är en gåva jag bär med mig

Och för alltid kommer att minnas

Linus varför lämnade du oss

Var det för att gud behövde sin vackra ängel?

Eller var det för att han ansåg att du hörde hemma hos honom?

Eller var du för att du var så godhjärtat , för ditt hjärta av guld?

Snälla Linus stanna hos oss i våra hjärtan,

lämna oss aldrig,

vaka över oss vad som än händer.


Du fattas här


Saknar dig Linus

Saknar dig Lisa

Saknar dig Lina



Kommentarer


Kommentera inlägget här: