hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

o- centrala orter Alltid!

Kategori: Allmänt

japp hör å häpna
jag har gjort helg

ja jag vet de ä torsdag men Fasen så så gött att ha gjort helg!
Denna vecka har de vare snaskvecka med kungen
nej just ja min nya arbetsgivare

japp så ä de Nu ä ja inte KUNG el parrots el ja nå längre utan anställd utav
PICKALOT

kan nån förklara för mig hur jag ska kunna tala in ett nytt hälsningsmed på mobilen   tex :)
: Hej ni har kömme tä helena på PICKALOT näääääääääääää
de går ju inte :)
ha ha
men L hjölpa mig mä de hahaha
Men ja förklarning kortfattat till detta
PICKALOT ä karamellkungen, godisprinsen, mixsnax, premiyum  å parrots ALLA DE ALLTSÅ!
så ä de

i övrigt har min älskade vän L följe mig på ovanstående företag å fått lära sig
(ho kunde redan :))
Mycke mycke trevligt
å bra för att få lite hjölp mä allt jobb
TACK TÄ DIG underbara människa.

Vi har haft ett barn party för lillfisan med kära kamrater, körv, tåtra å godis.
tack C å H ni ä guld.

sen va de de dära företaget igen
igår tilé på möran drog ja tä Klövsjö å plocka snask sen va de å åka raka vägen upp tä Sollefteå (mycke segt)
Team möte för PICKALOT :)
tycker inte att de gav mig så mycke alls
inte för 31 mil dit å 39 hem då jag hade sällskap tä sveg Trevligt men LÅNGT!
hemma efter 23 i går kväll
kostar nog mer än de smakar tror jag!

jaja man har ju betalt iaf :)

idag har ja å L vare ute å plocka
eller L har jobba å jag krångla med krediteringar SEGT! men vanligt!!!!

Men nu äntligen har ja gjårt helg
Far oppi Hölla i möra
skönt
sen hem på söndan då jag ska på
ÖPPET HUS PÅ


mycke spännande saker!!!
KUL KUL!

sen blir de Viken å gratta PRINSEN där (en da försent)

fasen M å M blir 18     å L 15                                                på lörda

GRATTIS till er älskade vänner


nej lillprinsen ä uppe å må i säng nu så

sov så så gött

På återseende
HUBBSAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: