hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Årsmöte, Plantsättning, studentfest, barnvakt, examensfika å brännsår .

Kategori: Allmänt

Ja i korta drag så har helgen sett ut så.

Årsmöte: Hede CK gick fin fint :)

PLANTSÄTTNING: hela hajkon tajkon familjen hemma å ute på hygget för plantsättning. Fick ner alla 14000 plant på 2 dagar BRA kämpat la familja :) Tyvärr höll inte knät för de men fick va med barnen, grillning, mys å pys :) tyvärr regn idag men de som kämpade på kämpade väl.

STUDENTFEST: Igår firade vi vår mycket kära Vrånka till hennes student GRATTIS GRATTIS till dig å tack för ett mycket trevligt kalas, go mat, å massa trevliga människor :)

Barnvakt: Medan de som inte ä lika klen som ja satte plant i regnet så hade jag barnen hemma ja inte Iwa men mina Imre å grannarna:) Leksaker överallt Lunch å Midda för allehopa (barn å plantsättare), men de gick fin fint!

Examensfika: Tack våra alldeles underbara vänner för uppvaktningen å kolla in va jag fick idag

2 st såna här 2Light ljusstakar Helt underbart fina tack tack för de.
Fick även träffa M en sväng :)

Brännsår: japp japp middagen intagen å vi skulle ta en kopp kaffe innan alla skulle fara hemåt... skiket då kaffekoppen välte över vår lilla Wilma va hjärtskärande. men med snabb kylning å is is is och en resa till Funäsdalen å läkarbesök så ser de jätte fint ut TACK Å LOV!!!!
ha fått såndära hud å bandage så de ser toppen ut !

Ja de va min helg trodde jag skulle hinna städa men nja Bidde inte så. tar de en annan dag
de ä ju som de ä :)

Nej kanske de ä nå bra på burken sen sova
I möra blir de vökörning å vännen å småan hemma
mys pys

tack alla ni där ute för att ni ä ni!!!

sov gott
HUBBSILUBBSAN!

Kommentarer

  • Mamma M säger:

    HEj å Hå raket fart i skogen denna helg och syskonträff och naturligt vis olycka med unge Imre sist nu lilla Wilma ...Du får blåsa på henne från mig Här har mina kids haft syskonträff och firat Becka på födelsedagen fullt ös i går jättetrevligt .. Ha det så gött o du vet i love U Kramar M M

    2009-06-07 | 22:10:47
  • Lillkusse säger:

    Stackars Wilma... Imorn pyser ja till Norge, ses till midsommar! =)

    2009-06-07 | 22:34:45
  • M säger:

    En sak är säker, barn blir det inte på mig i alla fall. För farligt i TAJCKON familjen ;)

    2009-06-08 | 07:19:27

Kommentera inlägget här: