hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

fortfarande tisdag :)

Kategori: Allmänt

Min kära syster va hit ååå guu va gla ja ä för att få ha na hemma en vecka :)
Konstigt utan henne här JÄMT!

Idag serverades fiskgratäng med potatis på min meny på jåbbe... å de gick hem
hos både personal å förskolebarnet :)

Just nu står Leek i källaren å penslar springorna i taket för att sen kunna rolla första delen av det :) duktig pojke:))

själv har ja städa prinsens rum å satt in TVn som han så så länge tjata om ...
... blir wilmis rum i möra tror jag.

Väntar just nu på att en mycket bra serie ska börja på burken
visst följer ni

spännande lite kuslig men BRA!!!!
synd bara att den idag börjar 00.05 alltså i möra :(
Men kan inte missa den juu
även fast MJ har nän sermoni just nu... mmmm

nej nu må jag ner å kolla gubben min så allt går bra
va tvungen å sätta FINDUS i buren , , ,  färgen ser ut som grädde ju MUMS :)

sov sött
i möra bjuds makisar å skinksås på jåbbe...

sov sött

HUBBS


ett klipp på en mycke bra serie...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: