hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

fasen kom just på... :)

Kategori: Allmänt

Idag är de 10 år... offentligt alltså
som jag å vännen vart ilag
(heter de så ???)

GÖTT
10 år 3 barn hus bilar bussar katter hundar kaniner stuga   ja säg allt
MYS!

ä man verkligen så gömöööl? jaja jag vet jag ä nu gömmöl :)

Har idag vart i stor Sveg på öppet hus med mina 50 gullungar till nior
mycke trevlig dag om jag får säga det!

i möra blir de funäs på fm sen Hede

har sutte å finlira på min fältrapport här ikväll men fasen de blir ju bara grötigare ju mer man skriver ju :(
blääk alltså
gör den klar i möra kväll som de känns


åker uppöver på månda kväll.
Gött å träffa klasskamraterna igen!
endast 3 ggr kvar nu :) sssååå skön känsla att snart ä de över!

Nej nu ska Hubbs svabba av golven sen se nå på burken!

Ha en underbar natt nu allleessammen

Hubbsan


Tänker på er!
R.I.P
Pelle

Kommentarer

  • camilla säger:

    10 ÅR!!!!!!!!!!!! Då hade det ju ABSOLUT varit på sin plats med ett BRÖLLOP under kalaset! ;)

    2009-01-14 | 21:16:33
    Bloggadress: http://camillamedc.blogg.se/
  • kicki säger:

    Man får gratulera på 10 års jubileumet!! tänk va fort åren går :) det var trevligt att se dig idag även fast det var på en oväntad plats ;) men jag tror jag står över att gå in på skolan igen, kände mig faktiskt gammal när jag var där. alla är ju så små... och då var det ändå inte så länge sen jag gick där... haha förresten ätit nå mer chips då? kram

    2009-01-14 | 21:59:56
  • Mamma M säger:

    JA du Grattis till de 10 åren den däe att fara till Norge o jobba försvann in i Kärlekens rus :-) Härligt Härligt ...Här är vi lite krimu allihop men det ska väl va så Massa Kram Mamma M

    2009-01-15 | 16:05:00
  • Malin säger:

    Gratulerar =) Håller me syster, dags för bröllop kanske?! ;)

    2009-01-15 | 16:26:42
  • Lajsen. säger:

    Gratulations! :)

    2009-01-16 | 19:36:13

Kommentera inlägget här: