hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

börja toppen... nu ä ja förbannad!

Kategori: Allmänt

Är i Umeå
skola ca 8.30-16 varje dag
jobb sen 17-22

men just nu känner ja inte för nå alls
ä så förbannad
jävla slarv av lärarna
De har tappat bort alla mina uppgifter från förra kursen
gaaaaaaaaaaaaaaaa

ja typ så arg ä jag
BLÄ!

nej jag ska ta å käka en SUBWAY macka de kanske får mig på bättre humör :) MuMs


ha de sä gött så återkommer ja när ja kommer hem på fredan igen!

puss å smul

MISS U ALL

kram Hubbsan
(för långt från mina älsklingar just nu :( )

Kommentarer

  • Hubbsan säger:

    subway tack vet jag korv&mos...........

    2009-01-21 | 19:49:26
    Bloggadress: http://hubbsan.blogg.seblogg.se
  • den riktiga hubbsilubbs säger:

    JAN den va smmarig :)

    KrAmEn

    hubbsan

    2009-01-21 | 20:05:08

Kommentera inlägget här: