hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

UTMANING!

Kategori: Allmänt

Utmaning

 4 av mina favoritprogram på tv:

1 HOUSE

2 Bygglov

3 Greys

4 Bompa :)

4 saker som jag gjorde igår:

1 SJUK

2 SOV

3 Fick långväga besök :)

4 skotta snö

4 saker som jag längtar till:

1. Hölla

2 när ja ä klar i skolan

3 renoveringen ä klar

4 en kram

4 Favorit restauranger:

1 Kina

2  Subway

3 mammas mat

4 Kycklingröra a´la Hempan

4 Saker på min önskelista:

1 snälla barn :)

2 pengar

3 go hälsa

4 att man fick ett bra välbetalt jobb !

 personer som jag utmanar:
alla som känner sig frestad!

Kommentarer

  • Rosita säger:

    Kan du inte skriva upp receptet på Tacotårtan som jag kan sätta in på Hedeinfo?

    2009-02-15 | 17:47:17
    Bloggadress: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här: