hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

snart helg igen!

Kategori: Allmänt

Veckorna bara rusar förbi å ja hinner man med? nej!
Denna vecka har vart riktigt skojsig
Har haft med mig sandrus på praktik både som syv å snaskis
fasen va många skratt de kan bli haha
tänk...

haha M.....knattar
haha
Sen har de vare praktik för min del med. som vart skoj som vanligt
mycke planering hur vi ska lösa uppgifter mm
kul kul
I möra drar vi härjedalen runt å snaskar. . . högsäsong :)
sen blir vi nog hemma i helgen då både Jan å Kajza har vart hemma denna vecka med hosta.
kanse får nå gjort här med då!

nej nu ska jag kolla över detta jävla nya MSn som inte funkar alls... segt som fasen när de inte går bra!

tänker på min vän H idag Hoppas allt gått bra
ses i möra

kramen Hubbsilubbs

Kommentarer

  • mari säger:

    tjenixen, trist att ni är sjuk igen...men BARA att blicka framåt....;) Jag har en utmaning till dig: kolla in min blogg.

    2009-02-06 | 16:57:48
    Bloggadress: http://memari.blogg.se/

Kommentera inlägget här: