hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

människor att beundra

Kategori: Allmänt

Även fast livet och dagarna går i raket fart så stoppar jag tiden ibland och funderar på intryck och sådant som får mig att må bra.
Jag har som ni vet praktik på BERGs gymnasium, som jag skrivit förut så är jag fruktansvärt imponerad utav min handledare, hennes engagemang, minne, styrka,allt hon har i tankarna, håller reda på, fixar, donar VICCEN underbar människa!
Jag är så lycklig att få se och delta i detta, se hur jag skulle vilja fungera som person och i mitt arbete samt jaaaa jämt. sen är jag även mycket mycket imponerad utav en lärare på den skolan som jag tycker är så så underbar.
De engagemanget för eleverna, varje individ, varje händelse, varje stund. finnas där, lösa på individernas nivå,vara både vuxen,förebild,vän,mamma,kamrat,stöd ja allt allt allt.
Helt underbart att se! Trivs som fisken i vattnet där T
ACK för det :) Jag skulle oxå vilja vara så stark som dem, kunna allt om allt som det känns att de kan :) Helt jälla underbart!

Beundra människor för vad de gör och vem de är, har många underbara människor även i min vardagliga omgivning, människor jag älskar och beundrar för varje steg i livet som de tar. Människor som jag mår bra av att umgås er, människor som jag beundrar för de ni är!
Viccen härlig känsla som infann sig i denna stressade vardag vile bara dela med mig utav den

kramen HUBBSAN

Kommentarer

  • Andreas " A N T E " säger:

    Kram Syster hoppas ni har det bra där uppe längar tills påsk :) hinner inte upp något innan som det ser ut . Kram och Häsla Jan så gott och ongan :)

    2009-02-27 | 01:54:28
  • L säger:

    Tack för i dag gullet! Vi gör om det på måndag =)

    2009-02-27 | 23:19:08
  • Linnea säger:

    Tack :')<3

    kramen

    2009-03-01 | 13:09:30
    Bloggadress: http://ninea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: