hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Känns det ibland som att tiden bara försvinner iväg utan att något meningsfullt blir gjort?

Kategori: Allmänt

Hittade en sida på nätet!

hur är just ditt liv?

frågor:


- vad vill jag ha ut av mitt jobb?
- vilken fördelning vill jag ha av min tid mellan familj, arbete och mig själv?
- vad tycker jag är viktigt i livet när det kommer till kritan, och
- lever jag i enlighet med det?


ja de är saker iaf jag funderar på vardagligen
å visst jag vet ... uvva

Händer det att klockan plötsligt är fem, och du undrar var dagen egentligen tog vägen? Det mesta av det du föresatt dig att göra ligger kvar ogjort, och ändå var dagen ganska normal.

Kan va värt att prova på!!!
å GRATIS mä




jaja
ny vecka nya friska
fasen att helgerna går så fort.
ha hunne lite iaf å även fått kärt besök av goa vänner Jätte mysigt!
i dag äntligen har ja FLOTAT riktigt skönt!!!!!!

tä helgen blir de curling å 4 års dag här.
jäklars
MIN MINSTA FYLLER 4
guu va tiden går forrt.

nu ska hubbsan sova en stund

höres

kramen


håller på att fixa till bloggen lite
Mer kommer

kram

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jäkligt snygg header måste jag säga :-)

    2009-02-23 | 23:17:57
    Bloggadress: http://northtwig.blogg.se/
  • Camilla säger:

    Du har glömt att ladda in en bild som hör till bloggdesignen.. om du gör det så blir sidan "rätt" i mitten :)Kommer på söndag :)

    2009-02-24 | 08:57:08
    Bloggadress: http://camillamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: