hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Tiden rusar och snart kommer han :)

Kategori: Allmänt

MYCKET DÅLIGT
det är de betyg jag får nu på uppdatering av bloggen
men tiden har inte räckt till sista veckorna
De ä massa snaskfyllning just nu samt syv jobb som måste bli klart innan lovet!
Ä hem en sväng och hämtar juvelerna nu innan jag drar iväg på möte igen och sen curlingavslutning

Annars ä allt som vanligt
Jag jobbar städar lagar mat osv osv osv
Snart ä nya sovrummet klart å de ska bli sååå gött

Har vart en sväng upp till S-vall i förra veckan å äntligen hämtat en firmabil... gött
En skitig sådan men nu ä den städad å fin
Jag å Cia shoppade lite å gjorde massor av tull
Hoppa med bilen, kracha saker, leta gula granar, kjolar
haha ja vi har då roligt när vi umgås iaf haha

Nä nu blir de å dra på möte

Ha en skön kväll nu alla där ute

Å TOMTEN
Jag lovar att va snäll å Uppdatera lite oftare :)

kram HUBBSAN

Kommentarer

  • M säger:

    Ja Tack

    2009-12-16 | 18:39:30

Kommentera inlägget här: