hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

mys lördag!

Kategori: Allmänt

Efter gårdagens shopping i Ö-sund
å den ur snygga rosa julgranen

Den pryder sin plats här utanför... kika förbi vettja!

... dagen idag har vart en behövlig sovmorgon, mys med mina barn å kusin Imre.
lite plock å städ
Ner på Hede möbler å köpt en sak till min K så de blir lite ordning å reda :)
träffa aven bästa Mari för lite prat å planer!
sen hem  fika med vikarCT och mor samt momma :)
Planterat å pyntat 2 julkorgar
funderat på att gö nå tok för bygden och inkomsten... osäker men tror de går riktigt bra om man skulle gö de!!! återkommer med info om det blir någe!!!!

Nu har vi just käka lite kasslerlåda å ris å ska kura ner oss i soffan med barnTV!

ha en trevlig kväll alla mina kära där ute!
jag myspyser vidare

I möra blir de kyrkan sen på kvällen lussefest i Viken :)



storaste kramen alla mina kära där ute

Kommentarer

  • JLE säger:

    tack tack

    2009-12-21 | 00:17:13

Kommentera inlägget här: